فروشگاه ایرانیکان
عکس ناراحتی ماندگار آزاده نامداری
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

عکس ناراحتی ماندگار آزاده نامداری

آزاده نامداری با اشتراک گذاری این عکس نوشت:من پارسال پدربزرگمو ازدس دادم،،که عزیزم بود،وتمام خاطره ی گذشتم..نبودم پیشش وقتی که باید میبودم،بس که درگیر خودم بودم واین غم بامنه تا همیشه، اینارو نوشتم بااین عکس که بگم باشید کنار کسایی که الان لازمتون دارن..مث همه ی پدربزگا ومادربزرگا

غمی که همیشه همراه آزاده نامداری هست + عکس

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

زیباترین پست آزاده نامداری در اینستاگرام

این عکسو یه دوست خوب برام فرستاد،نمیدونم چرا،بعضی چیزا شبیه یه نشونه،،کارخداس،اون لحظه خوب نیگاش نکردم.تاااادوباره الان..یه غمی تو این عکسه.که نباید ازش فرار کرد،ازبعضی غمها نباید فرار کرد،باید بهشون فکر کرد..

من پارسال پدربزرگمو ازدس دادم،،که عزیزم بود،وتمام خاطره ی گذشتم..نبودم پیشش وقتی که باید میبودم،بس که درگیر خودم بودم و این غم بامنه تا همیشه،

اینارو نوشتم بااین عکس که بگم باشید کنار کسایی که الان لازمتون دارن..مث همه ی پدربزگا ومادربزرگا

 

اینستاگرام آزاده نامداری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:عکس,ناراحتی, ماندگار,آزاده نامداری, :: 9:53 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 318
بازدید دیروز : 476
بازدید هفته : 1123
بازدید ماه : 3623
بازدید کل : 165944
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1